Termékek Menü
0
   

Djeco társasjáték/ Tangram - kirakós-gyorsaság

Djeco társasjáték/ Tangram - kirakós-gyorsaság Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
5.150 Ft (4.055 Ft + ÁFA)
Cikkszám: DJ08470
Elérhetőség: 1 db raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Leírás és Paraméterek

Vajon milyen a megfigyelőképességed?

Gyorsan megtudod állapítani, hogy melyik mértani alak hová való?

Ha igen és elég gyors is vagy Te lehetsz a győztes.

Djeco: Tangram 2 játékosnak - Ki rakja ki gyorsabban?

Ajánlott életkor:            7-99 éves korig

Játékosok száma:         1-2 játékos részére

Tartalom:                      2 Tangram: mindegyike 7 formaelemből áll,

250 kétoldalú kártya: mindegyiknek 1 „alakzat” oldala (amit ki kell rakni,   narancssárga) és

egy „megoldó” oldala van.

A játék célja:                 Alakzatokat kell képezni a 7 féle tangram alakzatot használva.

 

A játék menete 2 játékos esetén:

A játékosok külön választják a 7 azonos színű formaelemet és ki-ki maga elé helyezi.

A kártyalapokat az asztal közepén egy kupacban helyezik el a „megoldás” oldallal lefelé.

Megjegyzés: mivel sok kártya van nem szükséges minden lapot kivenni a dobozból minden alkalommal.

A kupac tetején lévő kártya az első, aminek az alakzatát a játékosok egy időben kezdik el kirakni a saját formaelemeiket használva. Amint valamelyik játékosnak sikerül kiraknia a figurát (alakzatot), akkor a játék megáll. Ekkor a kártyát meg kell fordítani, hogy a „megoldás” oldal legyen felül, amely megmutatja, hogy kell kinéznie a figurának.

-         Ha a játékosnak sikerült helyesen kiraknia az alakzatot, akkor megkapja a kártyát.

-         Ha a játékos hibázott vagy nem helyesen rakta össze az alakzatot, akkor a kártyát oda

kell adnia a másik játékosnak.

Most megpróbálják a következő kártyát kirakni a játékosok és így tovább.

Megjegyzés: Ha egyik játékos sem tudja kirakni a figurát, dönthetnek úgy, hogy megnézik a megoldást és áttérnek a következő kártyára.

Ki nyer? A játék kezdetén meg lehet egyezni, hogy meddig tartson a játék vagy hány kártyát kell nyerni a játék végéhez. A játékot az nyeri, aki több kártyát gyűjt össze.

 

A játék menete 1 játékos esetén:

Ekkor csak az egyik Tangrammal játszik és megpróbálja kirakni az alakzatot.

Először a „kirakni való alakzat” oldalt nézi, és amikor úgy gondolja hogy elkészült, akkor ellenőrzi a megoldását a kártya másik oldalán. Ha nem sikerül kiraknia a figurát, akkor megnézi a javítást és egy másik kártyát kezd kirakni.


Kirakós játék
Fajáték
Fejlesztő, oktató eszköz, játék
Gondolkodás
Logika
Megfigyelés

További képek
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő